Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Μοναδικό!

Επειδή έτυχε και είχα λίγο χρόνο ,επισκέφτηκα μαζί με καμμενοπαρέα το κοντινότερο γουέμπ καφέ(ναι τόσο πολύ βαριέμαι να το αλλάξω στα αγγλικά) γιατί μάθαμε πως έφεραν το καλύτερο αθλητικό παιχνίδι της σεζόν...Όλοι ξέρουν για ποιο μιλάω,όλοι θέλουν να παίξουν!Για σας τους 2-3 εγκεφαλικά νεκρούς που πιστεόυν ότι είναι καλύτερο το PES ,ενημερώνω ότι μιλάω για το FIFA 13!
Φτάνω λοιπόν στο μαγαζί και τι να δω;Τα 2 play που είχε ήταν πιασμένα από τους εγκεφαλικά νεκρούς που μιλούσα νωρίτερα.Ε,σαφώς περίμενα παίζοντας LoL...ώσπου το ένα άδειασε ! Με ταχύτητα της κλωτσιάς του Bruce Lee πάτησα Leave Game και σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκα με ένα χειριστήριο στα χέρια μου!O χρόνος που περίμενα για να μπει το παιχνίδι φάνηκε ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ ώσπου βλέπει το Μέσι με ένα ψαλιδάκι να μου λέει να πατήσω Start....Εκεί ήταν που τα χέρια μου άρχιζαν να τρέμουν και κάθε κίνηση του μοχλού μου φαινόταν μαγική! Κατάφερα με χίλια ζόρια να έρθω στα ίσια μου ,να παρω Παρισάρα και να χάσω 5-0 γιατί ο Γιάννης είναι ΟΡ!Ωστόσο,όταν συνήθισα ότι το παιχνίδι ήταν ο,τι πιο ρεαλίστικο έχω δει σε κονσόλα(εκτός αν βλέπεις ταινίες,ντάξει nerd!) έπαιξα με ένα λιγότερο ΟΡ αντίπαλο και νταξ...πάλι έχασα!Ωστόσο,αυτή τη φορά πιο τίμια!Τελικό σκορ 4-3 με το 4ο του αντιπάλου μου στο 86...
Όοοπως και να'χει ,το παιχνίδι είναι ο,τι καλύτερο υπάρχει στο μάταιο τούτο κόσμο και δεν μ'ενδιαφέρει τι είστε νέοι ,γέροι παιδιά ,έμβρυα,νεκροί ,ΠΑΙΞΤΕ FIFA 13!JOIIN THE CLU13!!!!!!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons