Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Ελλάδα -Λετονία-Απολογισμός

Μπορεί ο τίτλος να λέει οάλλα,αλλά δεν θα ασχοληθώ πολύ με τον αγώνα σήμερα,έχω άλλο θέμα.Νταξ,η Ελλάδα παίζοντας "κλωτσοσκούφι" έχανε το πρώτο ημίχρονο με 1-0 από γκολ-πέναλτι σε ένα τελείως ανιαρό παιχνίδι.Στο β' ημίχρονο ,η Εθνική μας ανέβηκε(μιλάμε για +1 χλμ την ώρα),ο Σαμαράς είναι ο μόνος 'Ελληνας που έχω δει μετά τον Καραγκούνη που ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ να μπει αλλαγή και να τραυματιστεί(!) και βάλαμε 2 γκολ με τον Σπυρόπουλο(ναι ρε παίζει ακόμα αυτός) και τον Γκέκα και έτσι κερδίσαμε!ΠΟΥ'ΣΑΙ ΡΕ ΟΤΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΣΟΥ;;;
Ωστόσο,το θέμα μου είναι άλλο...το θέμα μου είναι η ΝΟVA!Θα μου πεις τώρα τι σχέση έχει αυτή ,αφού το ματς το έδειχνε το MEGA;Σ'αυτό ακριβώς έχει σχέση η NOVA !Στο ότι αυτή έχει τους αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ που θα μπορούσαμε να δούμε ΜΠΑΛΑΡΑ και ο απλός λαός(ο απλός λαός είναι αυτός που δεν έχει NOVA:P) οπότε αγαπητό ιδιωτικό κανάλι ...Ή θα το κάνουμε με το καλό ,ή με το κακό!Λοιπόν,το καλό είναι να κάνουμε μια συμφωνία ...Σου δίνουμε τους αγώνες της Εθνικής και μας δίνεις του Τσάμπιονς Λιγκ,έτσι κι αλλιώς μόνο όσοι είχαν NOVA θα βλέπουν,κανείς δεν πρόκειται να βάλει τέτοια εποχή!Κι αν δεν σ'αρέσει αυτό,ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ κύριοι!Θα βγάλουμε σύσσωμοι οι ποδοσφαιρόφιλοι το Novasports και εγώ ,προσωπικά,θα κάνω μαθήματα υπολογιστών πανελληνίως για να βλέπουν  online ΟΟΟ,ΤΙ αγώνα θέλουν!Αποφασίστε τι θέλετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons