Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

Μισός χρόνος του blog!

Ήταν 30 Μάρτη όταν έγραψα το πρώτο μου άρθρο (που ήταν και αρκετά επιτυχημένο btw)σε τούτο το ιστολόγιον και η αλήθεια είναι πως πλέον έχει γίνει σημαντικό μέρος της ζωής μου.Για να παινευτώ και λίγο,συνολικά αυτόυς τους 6 μήνες έχω ξεπεράσει τις 13000 προβολές και θα ήθελα να ευχαριστήσω βαθύτατα όσους συμμετείχαν σε αυτό!Φυσικά ,δεν υποννοώ ότι είμαι κανένας διάσημος,ούτε καν,απλά προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ και κάποιοι ανταποκρίνονται θετικά,κι αυτό θα συνεχίσω να κάνω όσο μπορώ !
Υ.Γ Ξέρω ότι τις τελευταίες ημέρες δεν πολυγράφω,αλλά νομίζω αυτό θα σταματήσει σύντομα.Ευχαριστώ για τη κατανόηση !

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons