Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

HOBBITΑΡΑ!

Σαν καλός νέρντουλας κι εγώ ,είπα να πάω να δω το prequel του LOR, εν ονόματι "The hobbit". Δύο πράγματα...η ταινία ήταν 3D και προσωπικά,σπάνια έχω απολαύσει ταινία 3D ...Ωστόσο,ο φίλος Πίτερ Τζάκσον με έκανε να αλλάξω την άποψη μου κατά ΠΟΛΥ...Λοιπόν,ας το πάρουμε από την αρχή...Η ταινία μας έκανε περήφανους που είμαστε nerds και ξέρουμε να εκτιμούμε ότι ταινία βασισμένη στο LOR,ΘΑ ΣΠΕΡΝΕΙ!Σενάριο;Κορυφαίο! Οπτικά εφέ;Α.π.ε.ρ.ι.γ.ρ.α.π.τ.α.! Και όσο για την ηθοποιία;Πόσο πιο πολύ μπορεί κανείς να αγαπήσει το Γκάνταλφ;
Συνεπώς,τα 8 ευρά που έδωσα για την είσοδο,μου προσέφεραν ένα αξέχαστο τρίωρο,συν το ότι δε κρύωνα,συν το ότι δεν έκλεψα πνευματικά δικαιώματα συνανθρώπου μου ;Οπότε,πηγαίνετε σινεμά,να δείτε "Hobbit"!Η ταινία γίνεται ΚΑΘΑΡΑ πιο απολαυστική από ότι να τη βλέπετε στην 10 ιντσών οθόνη του πισί σας...Γιατί μη πείτε ότι την έχετε μεγαλύτερη την οθόνη,ΕΙΣΤΕ ΨΕΥΤΕΣ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons