Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Fuck dubstep!

Ξέρω ότι δεν μου αξίζει το Νόμπελ πρωτοτυπίας για αυτή την άποψη,αλλά δε μπορώ ρε πούστη ,θέλω να το βγάλω από μέσα μου!Ναι,σιχαίνομαι τη dubstep!Και πριν με πείτε παππού ,δεν μπορείς να συμβαδίσεις με τους νέους μουσικούς ρυθμούς ,είστε μακράν γελασμένοι!Νταξ,πάντα ήμουν φανατικός με το χιπ-χοπ και φαίνεται από παντού,αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχω άλλα μουσικά ακούσματα,πόσο μάλλον το αντίθετο !Παραδείγματος χάρη,αν σκάσω σε club στα 10 τραγούδια,άντε να μην ξέρω τα δύο!Αλλά αυτό το νόθο παιδί της house και electro δεν το αντέχω ρε πούστη μου!Εκτός απ'το ότι "δεν βγάζει κάποια κουλτούρα,δεν εκπροσωπεί κάτι" που είναι η πιο συνηθισμένη ατάκα που ακούτε απ'τους τύπους σαν και'μένα οι dubstepάδες και την 'βαρίεστε",αλλά ξέρετε πως είναι αλήθεια,έχω πολλά προς εσάς για να καταλάβετε ότι αυτή η μουσική είναι εμετική!Πρώτον,αν σας δώσω εγώ το "Μία η αγάπη"(παράδειγημα τραγουδιού έτσι;Υπάρχουν και πολύ μεγαλύτερα)θα πείτε πόοο τι μεγάλο που είναι σιγά να μην κάτσω να το ακούσω ενώ έχει όλη την ώρα ΣΤΙΧΟΥΣ,άρα υπάρχει ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο τραγούδι ,δεν είναι θέμα βαρεμάρας!Ενώ εσύ ,ακούς τον ίδιο ρυθμό για 78957777 λεπτά και δεν το αλλάζεις ούτε η Γη να γκρεμίζεται! Δεύτερον,παπάρα, η μουσική σου φτιάχνεται μόνο με ρεύμα + υπολογιστή + τα προγράμματα που θα βάλεις που μπορεί να σου κοστίσουν ενώ οποιοδήποτε άλλο είδος μουσικής χρειάζεται ΟΡΓΑΝΑ,ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ!!!!! Τέλος,τρικαράγκιοζα,πες ότι θες να μάθεις να φτιάχνεις τη μουσική αυτή,τι κάνεις;Όοοχι ,δεν πας σε καμία σχολή ,γιατί απλούστατα δεν υπάρχει σχολή για dubstep.Aντιθέτως,πρέπει να γίνεις no lifer και να κάψεις εκατομμύρια εγκεφαλικά κύτταρα μπροστά στην ουόνη του υπολογιστή σου ενώ εγώ κάθομαι με τα φιλαράκια μου  ,παίρνουμε μια κιθάρα ,ανάβουμε και μια φωτιά στην άμμο!(ΟΚ,ποτέ δεν το κάνω αυτό γιατί είναι λίγο εντεχνιάρκο,αλλά το κάνουν άλλοι για μένα)
Υ.Γ Επειδή είμαι ανώτερος,θα πω την αλήθεια,είναι ένα dubstep κομμάτι (ο Θεός να τα κάνει κομμάτια),που μ'αρέσει τρελά αλλά μόνο επειδή υπάρχει αυτό(έως 0:26)

3 σχόλια:

Unknown είπε...

nai ili8ie gt gia na kaneis hip hop xreaizesai diaforetika otgana apo 'ti dubstep,kai epishs pes m oti yparxei sxolh gia hip-hop vlaka hare ths poutsas asxeto to oti sygkrineis 2 teliws diaforetika eidh mousikhs.

Unknown είπε...

organa*
hater*

Unknown είπε...

organa*
hater*

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons