Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Τρεις ώρες απ'τη ζωή μου τσάμπα

Δεν ήταν αυτή η θεατρική ομάδα,μια τυχαία εικόνα απο google έιναι! 
Όχι...όχι...δεν γίνεται να υπάρχει αυτό...Δεν έχω λόγια.....Παίζει να μην νιώθω τίποτα άλλο εκτός από μίσος αυτή τη στιγμή!
Οι δικοί μου θα καταλαβαίνουν...όλοι οι υπόλοιποι διαβάστε : Όλα αρχίσανε πριν λίγες ώρες,όταν πήγα στο θέατρο με το σχολειό μου (ναι πάω σχολείο αν και γράφω τόσο γαμάτα άρθρα που θα ταίριαζαν σε πολύ μεγαλύτερο) να δούμε μια θεατρική παράσταση που λεγόταν "Φαυστα" του Μποστ ,με πρωταγωνιστές παιδιά λυκείου(λυκείου λέμε,δν ήταν παιδάκια που χασομεράγαν απλώς,κάποιοι από αυτούς μπορεί να ήταν και ενήλικες!!).Λοιπόν γι αυτή την παράσταση έδωσα 2 ευρώ ,που μετά απο την παράσταση θα προτιμούσα να τα καταπιώ και να ξεράσω,παρά να τα δώσω για να δω σιχαμερούς ατάλαντους.Μπήκα λοιπόν μέσα με τη παρέα μου,άραξα κ βλέπω σκάει βιντεάκι αφιερομένο στον Μποστ.Καλή αρχή,πολύ καλή αρχή μιας και αν δεν είχα αυτό θα νόμιζα ότι αυτός που φτιάχνει τα ψυγειά έγραψε και ένα σενάριο θεατρικής παράστασης να περνάει η ώρα.Έπειτα,βγαίνουν οι ηθοποιοό...καλά εκεί έγινε χαμός...Ει κοπελιά να σε χαι΄ρονται οι γονεις σου κοριτσάρα μου !Ερμηνεία καλή,φαίνεται να αξίζεις...Θα μου πείτε που είναι το κακό τότε? Το κακό...ήρθε,και μάλιστα σε πολύ γρήγορο χρόνο...Σκάει μέσα ο άντρας(στο ρόλο) αυτηνής χωρίς παππούτσια και κάλτσες,εκεί κατάλαβες πόσο βρόμαγε η φάση...Α!Ξέχασα να σημειώσω,το θεατρικό ήταν μιούζικαλ!Και τι καλύτερος τρόπος να κάνεις ένα μιούζικαλ?PLAYBACK! Playback????Είστε σοβαροί ?Και κάτι playback που μου θυμίζαν τη γκόμενα απ'το "Χόρεψε μωρό μου"...Tόσο άσχημο!Τουλάχιστον η Ελεάννα κουνάει λίγο σωματάκι κάτι βλέπουμε...Όταν ερμηνεύει το αξύριστο ξώγαμο του Σάκη Μπουλά ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ...Να μην τα πολυλογώ,οι κακές ερμηνείες έδιναν και έπαιρναν από πολλούς άλλους,ώσπου έφτασε η ώρα για ένα τύπου ραπ τραγούδι ...Ενώ ερμήνευε η ηθοποιός(τρόπος του λέγειν) αρχίζω το beatbox(lameeeeeeeeee) όμως και πάλι,εγώ έκανα το κόσμο να γελάσει παραπάνω από την ηθοποιό...Ευτυχώς γέλασαν κ οι καθηγητές οπότε γλίτωσα και το ταξιδάκι στο γραφείο της διευθύντριας...ANYWAYYY συνεχίζω...μετά από αυτό το τραγούδι το πλήθος ζωντάνεψε λίγο,αλλά οοοοόχι,πρέπει να μας βάλουν άλλο ένα ΑΙΣΧΟΣ playback έτσι βρε αδερφέ,για να παγώσουν τα αίματα!Μέχρι το τέλος της παράστασης,είχαν κοιμηθεί 350 παιδιά (δεν κάνω πλάκα όλοι ήταν σε φάση ύπνου).
Στο τέλος χειροκροτάγαμε όλοι,όχι γιατί μας άρεσε,αλλά γιατί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ !Τα παιδιά άρχισαν να βγαίνουν έξω από την αίθουσα σιγά σιγά όλα έτοιμα για ένα καλό παραμυθάκι και νάνι...Εγώ αντιθέτως σκεφτόμουν όλα αυτά που έγραψα από πάνω!(όχι ντάξει και εγώ κοιμόμουνα).Πάτως,ένα είναι το σίγουρο ηθικό δίδαγμα,ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ...ΠΟΤΕ! 

4 σχόλια:

Επιστήμονας είπε...

Συμφωνω με την τελευταια προταση!γαμησε εμεις ειδαμε μια αλλη μαλκια..Ο δρακος!ΜΟνο απο την ονομασια καταλαβαινεις οτι ηταν για παιδια νηπιαγωγειου!Γαμησε τα σ λεω

Malhc είπε...

Vasilh ase r file k mono p to skeftomai!

Stavrialena Gontzou είπε...

gamw ta arthra!!

Malhc είπε...

fxaristooo

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons