Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Greeklish VS Ελληνικά

Μετά από πολύ καιρό,ένα νέο θέμα για ΚΡΑ-ΚΡΑ Κόντρες!Την διαδικασία την λέει το προηγούμενο άρθρο ,μην την επαναλαμβάνω(αν και τόσα που έγραψα θα μπορούσαν να γράψω πάλι τη διαδικασία anyway !)Λοιπόν,το σημερινό θέμα είναι... αυτό που λέει ο τίτλος,βαριέμαι να αλλάξω σε αγγλικά το πληκτρολογιο!
Έχουμε και λέμε,την όλη φάση την άρχισε ο βλάκας ο Κανάκης με τους χιλιάδες φανς του προβατοποιημένους να κράζουν greeklish χωρίς καν να έχουν επιχειρήματα!Πρώτα απ'όλα,ζώα εγώ την άποψή μου,τη διαμορφώνω ,όχι μόνος μου,κανείς πλέον δεν διαμορφώνει την άποψη του,αλλά βλέποντας  και τις δύο πλευρές.Λοιπόν ,εσένα ποιό είναι το επιχείρημα σου υποστηριχτή των Ελληνικών; Πρώτοι,βγάλανε οι Αρχαίοι Έλληνες το αλφφάβητο και μετά οι Λατίνοι,οπότε γιατί να χρησιμοποιούμε τα δικά τους;Πρώτον και κυριότερον,ΒΛΑΚΑ,στα μυνήματα στα αγγλικά το ξέρεις ότι μπορούν να χωρέσουν παραπάνω γράμματα σε ένα μήνυμα,και έτσι να χρεωθείς λιγότερο;!Επιπλέον,πάλι βλάκα,δεν ξες που δεν ξες ορθογραφία γιατί να χρησιμοποιήσεις Ελληνικά;Για να μου καις εμένα τα μάτια;Γι'αυτό έχεις την εύκολη λύση των greeklish που κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι είσαι ανορθόγραφος σ'αυτά(Mikeius...ό,τι λέει ο Σίλας από 3:06 έως 3:13) Τέλος,να σε δωβ ν γραφεις Ελληνικα όταν παίζεις online games με αγνώστους και με φίλους που θα πρέπει το Shift+ Alt να κολλήσει για να μιλάς στο τσάτ...Μόνο που εσύ δεν ξέρεις ούτε να κάνεις log in!
Υ.Γ Εγώ γράφω εδώ Ελληνικά,γιατί είναι επισημο,δεν μπορώ να γράφω αγγλικά ενώ μιλαω Ελληνικά,μπορεί κάποιος να μην καταλάβει τη γραφή μου!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Web Hosting Coupons